【強國大媽帶女過閘唔畀錢被周到反屌職員(下集)】 ... _.,強國,中國,


【強國大媽帶女過閘唔畀錢被周到反屌職員(下集)】

//下集係咁架…兩個小妹妹衝左閘之後乖乖咁坐係旁邊等媽媽鬧完交(點解要坐係地下)(再講點解要影兩個小朋友,因為…姐姐覺得自己做錯野要負責任),強國大媽繼續鬧,咁我就繼續拍,拍到尾個第三個強國大媽(亂入)走埋黎同我講小妹妹你做咩(我表示你當我係小妹妹係好高興,但唔高興既事出現了),佢見我拍,叫我唔好拍,FINE,我收手,但佢推左我媽媽一下,之後有個疑似強國大媽既老公(講純過蒸餾水既男人)就黎兇我,我唔記得自己講過咩,正係記得傻到同番佢講唔好意思,之後個男人就得寸進尺,越講越離譜,我就話大聲唔代表你有道理,之後個香港男人就越講越大聲,我表示唔鍾意就叫報警,之後職員就黎啦,職員叫我地算,加上我好想番家去廁所都唔同佢嘈啦,反正同你地嘈完之後重有千千萬萬個強國大媽黎上水搞事,後尾職員同我地講番話係個兩個小朋友無拍卡衝閘比職員見到所以個大媽就係咁嘈。
唉…真係…我唔想住係個咁既地方到…今次我放條片上黎,係想大家睇下強國大媽真係好惡…佢地覺得自己好有道理…佢地既道理勝過一切…我就想大家睇下佢地個樣…下世唔好再投胎去中國…如果唔想個樣咁猙獰既話=[//

影片:Ng Man Hei